Ako reklamovať

Ako postupovať pri reklamácii

1. Napíšte nám na adresu reklamacie@pohodlne-nakupy.sk popis závady a číslo faktúry ( objednávky) a my Vás budeme informovať ako postupovať pri reklamácii.

"Popis zistenej závady" prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný list ktorý si môžete vytlačiť po vyplnení a uložení reklamačného formulára. Výrobok je potrebné poslať s komplet príslušenstvom.

 

 

 

 

 

Dočasné pozastavenie platby na dobierku
 
Vážení zákazníci,

z dôvodu pretrvávajúceho vysokého počtu neprevzatých zásielok na dobierku sme sa rozhodli túto možnosť platby dočasne pozastaviť. Vašu objednávku môžete naďalej jednoducho a bezpečne uhradiť platobnou kartou online alebo bankovým prevodom vopred.
 
 
 
Ďakujeme za pochopenie a dôveru.
 
 
 
Prípadné otázky Vás poprosíme na mailovú adresu info@pohodlne-nakupy.sk

 

Rozumiem