Ako reklamovať


Nefunkčný alebo pokazený výrobok v záručnej lehote


  • Výrobok môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu.
  1. Stačí vyplniť Reklamačný formulárDo poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list ktorý vám bude automaticky zaslaný na Vašu e-mailovú adresu a doklad o kúpe výrobku.
  3. Výrobok pošlite na adresu: pohodlne-nakupy.sk, INTERGAM s.r.o. Stromová 30, 831 01 Bratislava
  4. Ak bude tovar zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s., môže tak urobiť len prostredníctvom služby s názvom Balík na adresu. Tovar zaslaný kupujúcim prostredníctvom služby s názvom „Balík na poštu“ a zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.


Servis u vás doma

  • Servis u vás doma sa vzťahuje na na nadrozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor. Stačí kontaktovať autorizovaný servis ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika. Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku . Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou dokladu o kúpe na našu adresu: pohodlne-nakupy.sk, INTERGAM s.r.o., Stromová 30, 831 01 Bratislava. Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

Nezmeškajte žiadnu akciu!

Prihláste sa a nezmeškajte žiadnu zľavu, výhodné nákupy a akcie.
INTERGAM s.r.o., Jelšová 5, Bratislava 831 01, 0915 795 529, objednavky@pohodlne-nakupy.sk
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info